Зошто треба да јадеме цвекло?

    524

    Цвеклото е многу здрав зеленчук. Може да се подготвува и заедно со лисјата.

    На цвеклото карактеристичната црвена боја и силните антиканцерогени својства му ги дават антоцијаните. Но покрај нив, цвеклото содржи и бетаин кој има исклучителни антивоспалителни својства, го чува срцето и ги содржи витамините Б1, Б2, Б12, Ц, железо, магнезиум, јод и уште многу неопходни работи.

    Цвеклото ја регулира циркулацијата, нивото на холестерол и ја потпомага работата на црниот дроб. Одлично е во борбата против анемијата, но и во борбата против стареењето.

    Има високо ниво на антиоксиданти, целулоза и пектин, кој е сјаен за варењето. На сите спортисти им се препорачува консумирање на цвеклото бидејќи тоа ја зголемува силата и издржливоста на организмот.

    А како да го консумирате? Сирово, цедено, сварено, печено – сето тоа доаѓа во предвид. А листовите никако не ги фрлајте туку сварете ги и нив бидејќи се неверојатно богати со калиум, а најновите истражувања покажаа дека внесувањето на намирници со високо ниво на калиум, со додатно намалување на натриумот може да го намали ризикот од срцеви болести за 21 процент.

    Loading...
    Loading...
    Loading...